piątek, 13 lutego 2015

Recenzja Książki "Anioł"

Dziś  Przychodzę  do was z recenzją książki "Anioł"  Wydawnictwa Amber

 

Opis książki

Zakazane uczucie dziewczyny-anioła rozdartej pomiędzy niebem a piekłem w powieści napisanej przez siedemnastolatkę.
Najbardziej bała się, że nigdy się nie zakocha.
Kiedy się zakochała, musiała zacząć się bać…
Zabytkowe mury Viterbo kryją tajemnicę: istnienie aniołów – pięknych jasnowłosych istot, które od wieków żyją wśród śmiertelnych mieszkańców miasta.
Siedemnastoletnia Vittoria jest inna: nie ma skrzydeł i czuje się obca nawet we własnej rodzinie. Wciąż zadaje sobie pytanie, do którego świata należy, choć jej życie płynie na pozór zwyczajnie, wypełnione szkołą, przyjaciółmi i kłótniami z siostrą.
Ale kiedy do miasta przyjeżdża Guglielmo, tajemniczy chłopak o magnetycznych oczach, Vittoria odkrywa, że miłość, o której tak marzyła, może okazać się najgorszym z demonów…
Miłość jest Demonem. 

Moja Opinia

Osobiście bardzo lubię książki fantastyczne zwłaszcza romanse.Ta książka mnie jednak naprawdę zaciekawiła, ponieważ zarówno opis książki jak i recenzje, które o niej przeczytałam działały na jej korzyść
 Najbardziej jednak  zachęciła  mnie informacja, że tą książkę napisała 17 letnia dziewczyna. 
Książka zdecydowanie ma w sobie to “Coś" Jest wciągająca a czytając ją przenosisz do innego świata czyli dokładnie tak jak lubię.
Akcja dzieje się We Włoszech gdzie dziewczyna która jest Aniołem poznaje tajemiczego chłopaka który okazuje się Demonem.Para zakochuje się w sobie ale niesety sprawy się komplikują.Czy Anioł i Demon mogą być razem ? Sami musicie się przekonać zaglądając do książki którą polecam szczególnie fanom romansów ale  również osobą które lubią książki fantastyczne napewno wam  również się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz