piątek, 12 września 2014

Selena Gomez Księżycowa Dziewczyna - Recenzja



Tytuł : "Selena Gomez Księżycowa Dziewczyna"
Wydawnictwo - Feeria Young
Moja ocena -8,5-10
Okładka - Miękka

 
 
Fabularyzowana biografia Seleny Gomez z dodatkowymi rozdziałami napisanymi specjalnie do polskiego wydania przez znanego dziennikarza, opisującymi jej życie ostatnich dwóch lat.
Do pewnego momentu życie Seleny Gomez przypominało bajkę. Już jako dziesięciolatka została aktorką, a w wieku dwunastu lat - gwiazdą. Grała w serialach i filmach, jej życie śledziło miliony fanów. Związek z Justinem Bieberem wydawał się idealny.
Ostatnie dwa lata wiele zmieniły w jej życiu. Bańka mydlana prysła. Księżycowej dziewczyny nie ominęły problemy miłosne - od wielu miesięcy para schodzi się i rozchodzi, stając się obiektem bulwarowych plotek. Nieobce były jej również problemy z alkoholem i narkotykami. Na jakim etapie jest teraz Selena? Ta książka odpowie na to pytanie i wiele, wiele innych.
Jestem Selenator i uwielbiam Sel zarówno jako aktorkę oraz piosenkarkę
Kiedy tylko dowiedziałam się że ma się pojawić pierwsza Polska biografia Seleny bardzo się ucieszyłam,ale dopadły mnie również wątpliwości (zwłaszcza po przeczytaniu opisu z tyłu Książki) 
A mianowicie : Ile z informacji w książce będzie prawdziwych? 
 Muszę przyznać że spotkało przyjemne zaskoczenie,ta biografia różni się od wszystkich jakie do tej pory czytałam.Napisano ją w formie opowiadania co sprawia możemy dogłębnie poznać jej życie i to od momentu jej urodzenia aż do dziś. 

Jeżeli jesteście ciekawi co tak naprawdę łączyło Selene z Justinem Bieberem,jak poznała Demi Lovato oraz  jaki sposób zmagała się z przeciwnościami losu jest to książka dla Was. 

Dodatkowo jeśli jesteś Selenator jest to książka jak najbardziej dla ciebie! Dzięki niej poczujesz  się jakbyś była z Seleną od chwili jej narodzin! 
Plusy - 
Forma napisania Biografi - opowiadanie
Tytuł
Okładka 
Minusy 
Ostatnie lata napisane przez Polskiego autora  wygląda bardziej jak raport z życia Sel i wcale nie pasuje do ksiązki

3 komentarze:

  1. Świetna recenzja, kurczę...chciałabym tę książkę przeczytać, duh.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety wciąż nie mam tej książki ale postaram się w nią zaopatrzyć bo bardzo lubię Selenę a jestem ciekawa informacji które są zawarte w tej książce. Ostatnimi czasy Selena jest jedną z najpopularniejszych gwiazd na świecie, ma mnóstwo fanów, mnóstwo doświadczenia jeśli chodzi o show biznes oraz mnóstwo talentu, bo ta dziewczyna naprawdę wiele osiągnęła. Martwi mnie jedno, czy aby na pewno w tej książce są prawdziwe informacje? Może właśnie dlatego to jest jeden z wielu powodów dla którego warto zakupić tę książkę? Z pewnością. Świetna recenzja :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo lubię Selenę i chętnie ją przeczytam. Szczerze mówiąc bardzo lubię gdy jakaś gwiazda jak Selena czy Demi szczerze mówią o sobie i swoim życiu. Bardzo szanuję je za to.

    OdpowiedzUsuń